Subject: Apteegi ravimite valmistamise ruumi ning pesuruumi mikrobioloogiliste analüüside tellimine
From: Kungla Südameapteek <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 10:29:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist

Eelmisel aastal tellisin teilt Tõrva Südameapteegile (Põlva Uus Apteek OÜ)
mikrobioloogilise analüüsi valmistamisruumile ja pesuruumile. Seal oli
mingisugune pinnaproov ja kahest ruumist siis õhuproov, minu arust (kui
niiviisi peast ütlen).

Nüüd oleks vaja seda sama analüüsi teha uues apteegis (vt allpool, Kungla
Südameapteek).

Kui teil oleks võimalik saata mulle nende analüüside nimekiri, mis ma
eelmisel aastal tellisin, siis telliksin siia need samad. Aga ma peast
neid praegu ei oska öelda ja seda määrust ka kohe ei leia, mis seda
sätestab (steriili ei tee, seega kindaproovi vaja ei ole).

Mul on selle teema kohta viimasel viiel aastal üsna palju kirjavahetust,
aga see on Annelinna Prisma ja Tõrva Südameapteegi postkastides, seega ma
niiviisi kohe peast ei tahaks tuletada, mis on kehtiv norm ja mis
analüüsid. Teeksin lihtsalt nii, nagu olen teinud Prismas ja Tõrvas.

Head
Ats

Ats Astover
Proviisor

Kungla Südameapteek
Hooliv Apteek OÜ
Kungla 37b, Valga linn 68205
Telefon +372 777 6777
[email-masked]
www.sudameapteek.ee <http://www.sudameapteek.ee/>